2010. október 6., szerda

2010.10.06. - zöldbab

Eredetileg lecsósan gondoltam elkészíteni, de menet közben mást gondoltam. Az LK-nak tegnap vacsorára készített curry illatából, még mindig maradt egy kicsi a konyhában és én nagyon szeretem az indiai ízeket. Ez inspirált.
A serpenyő alját kikentem vékonyan vajjal. Rátettem a fagyos zöldbabot és megszórtam indiai fűszerkeverékkel, amit Euthymiától kaptam. Erről sajnos nem tudok többet, mert a zacskón az ingredients alatt, csak annyit lelni: spices. Hát ez nem túl informatív.. a neten is csak EZT találtam róla.
Nos hát megszórtam az aloo mutter-rel , evőkanálnyi vizet tettem alá, aztán beborítottam az apróra vágott újhagymával, paprikával és paradicsommal és petrezselyemmel. Jól összeforgattam, és nyakonöntöttem két tojásfehérjével. Egészen nagyon finom lett :))


az aloo mutter receptek az alábbi fűszereket adják meg:

friss reszelt gyömbér, zöld csili, vörös csilipor, só, koriander(tumeric), garam masala, római kömény.
egyes receptek mangóport és fokhagymát is  tesznek bele.
az igazi aloo mutter krumplit és zöldborsót tartalmaz, de ugye ezek nekem nem pálya.. de a fűszerkeverék isteni!!

1 megjegyzés:

PETLED írta...

Üdvözletem!

A lecsósan elkészített zöldbab igen érdekes lehet! Jó lenne olvasni!!!