2010. július 10., szombat

2010.07.10. - uborkaszezon

hideg uborkaleves. Rengetegféle elkészítési módja van, és úgy döntöttem, a következő pár napban uborkaleves-variációkat fogok enni.



mai: kígyóuborkát vékonyan meghámoztam, összevágtam és a turmixgépbe helyeztem. Hozzá fél citrom leve, bazsalikom, só, fokhagymagerezd és csipet bors, 1,5 dl bubis ásványvíz. Kissé turmixoltam, majd felöntöttem egy nagy doboz joghurttal és még egy kicsit kevertettem a mixerrel. Legalább egy órányit illenék a hűtőben érlelődnie, de ha több, az csak jobb. Tálalás előtt még egy darab uborkát a tányérba reszeltem és a lehámozott, felaprózott héjat is mellé tettem, erre öntöttem a levet.
utána ettem egy almát.

Mmmmmmm... :)))




coming soon: kovászos ubis leves :))

gyerekek: sonkás tészta almaszósszal

férjuram: az ubileves mellé házi pizza.

Nincsenek megjegyzések: